Faceți căutări pe acest blog

duminică, 22 martie 2020


Rugăciune...



te rog, Doamne,

poartă-mă prin lumea asta pe palme,

pe genunchi

ca un bunic nesfârșit de bun, spune-mi povești

te rog, spune-mi că mă iubești



uneori mi-e atât de frig

când cineva pleacă, te rog, fă un miracol, Doamne,

fă să tacă mintea în care nu știu cine vorbește prea tare

cine și ce este atât de trist în mine încât simt

că mă preling ca ploaia sfâșietoare,

ca plânsul

și mi-e frig, și mi-e frică, și strig

te rog, fă un miracol

stai lângă mine tu, mângâie

cerul și pământul cu ochii închiși,

scrie-mi un gând plăpând măcar,

un rând mic cu literele de bucurie

te rog, scrie-mi mie ...



fă ceva, să rămână oamenii copii,

să nu vină niciodată toamna, gheața, singurătatea

și moartea,

fă un miracol, te rog, ia de aici spaima, ia ura, ia boala

ia despărțirea, ia îndoiala

ia ridurile și firele albe de păr

te rog, Doamne, fă un Adevăr pe care să-l pipăi,

să-l pot urca, așa cum aș urca pe un munte

și tot ce-i ascuns pune pe străzi,

în felinare să strălucească sau dacă vrei pe frunte...



fă un miracol acum, fă-te în mine un far,

te rog, Doamne, iubește-mă iar...







Notă 



 Poezia  ”Rugăciune” (parcă...premonitorie) încheie cartea ”Pași către tine însuți - Puterea frumuseții interioare”(Editura Dharana), o carte care poate fi deosebit de utilă în această perioadă pentru că ne poate ajuta să ne înțelegem pe noi înșine, să acceptăm situațiile de viață pe care le trăim și să apelăm la energia ființei noastre interioare, a sufletului, la puterea divină pentru a ieși cu bine din întunericul care ne atacă...

Din aceeași categorie face parte și cartea ”Pași către tine însuți - Vindecarea Cauzală”( Editura Dharana). Ambele cărți pot fi comandate pe Internet. 




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce i-a spus Dumnezeu trandafirului și l-a ajutat să înflorească?

Ce i-a spus Dumnezeu trandafirului și l-a ajutat să înflorească? ” Acel lucru pe care l-a spus Dumnezeu trandafirul...