Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 21 ianuarie 2015


















Inima ta se îmbrățișează cu inima mea...
(Îmbrățișarea... pe partea stângă)...

Îmbrățișarea e ca un vraci care lucrează subtil, imediat, fascinant! În îmbrățișare pare ascunsă lumea noastră luntrică , cea mai  frumoasă parte din ea. Toate cuvintele de iubire, pe care le-am putea spune într-un roman sau scormonind o bibliotecă, le rostim printr-o simplă îmbrățișare și le înțelegem când suntem îmbrățișați. Căldură, blândețe, iubire, alint, alinare, siguranță, încredere, speranță, grație, frumusețe, sentimentul de a fi împreună, de a iubi și a fi iubiți sunt câteva dintre subtilele și maiestuoasele armonii în vârtejul cărora plonjăm prin minunata ...îmbrățișare. Întreaga noastră ființă e atinsă de un fel de melodie misterioasă, ce se revarsă prin noi și prin celălălalt, în existență. Îmbrățișarea e felul în care cei doi devin UNUL! O singură ființă se naște din două printr-o îmbrățișare frumoasă!

Inima este cheia care deschide lumile subtile ale ființelor ce se îmbrățișează. Luminile inimilor (câmpul electromagnetic pe care inima îl emană, potrivit cercetătorilor de la Institutul American Heath Meath) fuzionează prin îmbrățișare. Un vechi și drag prieten, Erik Berglund, spunea că îmbrățișarea dăruitoare cu adevărat, îmbrățișarea care topește temerile, îndoielile, suferințele și toată zgura minții omenești este aceea în care inimile noastre se suprapun sau când ne îmbrățișăm pe...partea stângă. ”Inima mea îmbrățișează inima ta”, aceasta este îmbrățișarea care dăruiește energie, vitalitate, grație, binecuvântare și tot ce poartă frumos în ea inima omenească. Fuziunea inimilor suprapuse prin îmbrățișare e ...tot ce avem nevoie pentru a trăi comuniunea cu Ființa infinită, cu divinul, care ne spune atunci și spune prin noi: Te iubesc!
Astăzi, de ziua îmbrățișărilor, vă ...îmbrățișez și eu cu inima mea suprapusă pe inimile voastre!



Adăugaţi o legendă












4 comentarii:

  1. Consider ca daca ne-am stradui sa avem intr-un an , 365 de zile in care sa sarbatorim practic Ziua Imbratisarilor in fiecare zi , am simti ca Viata pulseaza in noi si ca Merita Traita cu Entuziasm ...indiferent ce ne-ar " sopti " la ureche Fricile si Dorintele neimplinite . Multumesc pentru imbratisare .Va imbratisez.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu Drag, mereu cu inima deschisa spre o imbratisare sincera, intru Lumina Lina....

    RăspundețiȘtergere
  3. Bătrânul Dan - Vă îmbrățișez și eu și vă mulțumesc pentru fidelitatea dv. Sunt mulți ani de când citiți ce scriu (și comentați) și asta este pentru mine ceva deosebit de frumos.Mă simt plină de recunoștință. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Gabriela - Și tu ești preferata mea: îți muțumesc pentru dragostea și pentru fidelitatea ta. De asemenea, ”te știu” de mult, mult timp... ce minunat! O îmbrățișare uriașă îți trimit cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Ce i-a spus Dumnezeu trandafirului și l-a ajutat să înflorească?

Ce i-a spus Dumnezeu trandafirului și l-a ajutat să înflorească? ” Acel lucru pe care l-a spus Dumnezeu trandafirul...